Call center prin Alcatel-Lucent OXO

Home » Solutii » Call centere » Call center prin Alcatel-Lucent OXO

 

Categorii :

Alcatel-Lucent OmniTouch Call Center Office a fost conceput pentru companiile mici si ruleaza prin centrala telefonica digitala Alcatel-Lucent OmniPCX Office.  


Solutia oferita include:

Automatic Call Distribution (ACD), ce este rapid si usor de instalat si configurat

Monitorizare si statistici, incluzind  o aplicatie de supervisor si o aplicatie de rapoarte statistice

Agent assistant, o interfata de utilizator, usor de utilizat, ce permite fiecarui agent sa acceseze functii variate specifice activitatii sale

 

Beneficiile oferite de solutia propusa

Cresterea calitatii serviciilor si optimizarea utilizarii resurselor companiei

Management-ul apelurilor se efectueaza cu usurinta direct de la terminalul agentului

Cresterea vizibilitatii performantelor fiecarui agent de call center

Download specificatii Pentru mai multe detalii contactati-ne!

Facilitati

Distribuirea automata a apelurilor in baza unor mecanisme avansate de tratare a apelurilor in asteptare 

Aplicatii integrate de asistenta pentru agentul de call center incluzind sesiuni de control si statistici personale

Consola de Supervizor pentru grupuri de agenti si management de monitorizare a activitatii agentilor

Aplicatii statistice pentru manager

 

Cerintele minime pentru PC-ul necesar instalarii si rularii aplicatiei sunt:

Agent Assistant

CPU Pentium 500 Mhz

RAM: 64 MB

Disk space: 50 MB

OS: Windows® NT4 SP6, Windows® 2000 SP4 or Windows® XP Ethernet board

Supervisor Console

CPU Pentium 500 Mhz

RAM: 64 MB

Disk space: 50 MB

OS: Windows® NT4 SP6, Windows® 2000 SP3 or Windows® XP Ethernet board

Statistic Manager

CPU Pentium 500 Mhz

RAM: 64 MB

Disk space: 50 MB and 500 MB for one year statistics

OS: Windows® NT4 SP6, Windows® 2000 SP3 or Windows® XP Ethernet board